PDA

Ver la Versión Completa : Super-CC Perfomance Concept



R.A.S.
07/11/2008, 06:54
Noticia sacada de Vortex ([Only registered and activated users can see links])

Nov 5, 2008

LAS VEGAS – Powerful performance meets luxury in the Super CC performance concept Volkswagen unveiled at the 2008 SEMA show in Las Vegas.

[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])

The Performance CC brings a sleek exterior treatment highlighted by black chrome exterior accents, grey pearl paint with custom front and rear bumper, side panels and machined aluminum spoiler. The black treatment continues inside with high-gloss piano black accents offset by matte black graphics. Customer black leather Recaro seats and matching floor mats are highlighted with white piping.

[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])

While the Performance CC looks striking, the upgrades will get hearts racing, the 2.0L TSI engine has been upgraded with an APR stage 3 turbocharger system with three performance levels. In Full Power mode the Performance CC brings 311 hp and 313 lbs. ft. torque; GT mode offers 252 hp and 268 lbs. ft. of torque; and in the Eco mode 222 hp and 236 lbs. ft. of torque. Also included is the APR stainless steel performance exhaust system. Key fact to take note of is that in the Eco performance mode, horsepower went up, as well as fuel economy. A production 2.0T CC automatic gets 28 hwy/19 city and our CC in Eco mode gets 33 hwy, 27 city. Even the full power mode showed a fuel economy increase!

[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])

The Performance CC sits on custom designed 10-spoke, 20-inch wheels and high performance 245/30 R20 Yokahama tires with an H&R street coil over sport suspension kit. With all this power to handle, Volkswagen has upgraded the brakes to provide extra power to stop. The Performance CC features 14-inch Brembo brakes with 4-piston Aluminum Alloy Brake Calipers and 355x32mm 2-Piece Floating Cross Drilled Discs with Billet Aluminum Hats.


The Performance CC was designed by the Volkswagen Design Center in California with assistance from APR, LLC ([Only registered and activated users can see links]), Recaro, H&R Suspension and Brembo North America.


[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])

davids_yo
07/11/2008, 08:21
joder que preciosidad... me dan ganas de compramelo y todo

pas-pas
07/11/2008, 08:42
Pedazo de cacharro.

Esas ruedacas de 20" en mi coche y podría pasar tranquilamente por una diligencia de la Wells&Fargo

Usermaat
07/11/2008, 08:45
Menuda planta que tiene. Las modificaciones realizadas son todo un acierto. :babeando: :babeando:

Si se les extravía y por casualidad aparece en mi garaje, que no se preocupen que ya lo cuidare con todo cariño.

Turbofsi
07/11/2008, 12:03
Valla pasada. Las preparaciones que vi de este coche son brutales :babeando:

jibma
07/11/2008, 12:41
Madre mía, vaya rodillos.

Precioso.

Guillenero
07/11/2008, 13:17
Me encanta en todos los aspectos....buuff!!! vaya pasada!!!

FerTDI
07/11/2008, 14:21
madre miaaaa, es espectacular!!

DaNiCaTeNa
07/11/2008, 14:25
El interior está muy muy a la altura de las circunstancias :mrgreen:

JumperNeo
07/11/2008, 14:29
precioso :babeando:

donde lleva los eyectores?

DaNiCaTeNa
07/11/2008, 14:40
precioso :babeando:

donde lleva los eyectores?

En USA no son necesarios, ¿no?

ruben rs
07/11/2008, 15:41
Osea, q lleva tres mapeados de serie q puedes seleccionar desde un boton???
Como las Suzuki y las Aprila, ya era hora de verlo en coches.

Saludosss

JumperNeo
07/11/2008, 22:13
precioso :babeando:

donde lleva los eyectores?

En USA no son necesarios, ¿no?


me refiero a los de quitar "moscones" que se pongan a babear delante del coche.... :lol:

Guillenero
07/11/2008, 22:24
precioso :babeando:

donde lleva los eyectores?

En USA no son necesarios, ¿no?


me refiero a los de quitar "moscones" que se pongan a babear delante del coche.... :lol:
Si no lo trae pues habra que hacer una buena ñapa, o no?

Passatxu
07/11/2008, 22:59
No se vosotros, pero en una foto me ha recordado bastante al Mercedes CL...

Quien pudiera, quien

JumperNeo
07/11/2008, 23:02
No se vosotros, pero en una foto me ha recordado bastante al Mercedes CL...

Quien pudiera, quien

a mi sinceramente lo que me recuerda las llantas es al estilo BMW!

Passatxu
07/11/2008, 23:24
No se vosotros, pero en una foto me ha recordado bastante al Mercedes CL...

Quien pudiera, quien

a mi sinceramente lo que me recuerda las llantas es al estilo BMW!

A mi no mucho... mira, esta es la foto que me lo recuerda gagamente:

[Only registered and activated users can see links]

El Nota
08/11/2008, 00:09
:babeando: :babeando: :babeando: :babeando: :babeando: :babeando: :babeando: :babeando: :babeando: :babeando: :babeando:



No se vosotros, pero en una foto me ha recordado bastante al Mercedes CL...

Quien pudiera, quien

a mi sinceramente lo que me recuerda las llantas es al estilo BMW!

A mi no mucho... mira, esta es la foto que me lo recuerda gagamente:

[Only registered and activated users can see links]
creo que te engaña por la vista que tiene la culera, pero la delantera pa na.

S2

DaNiCaTeNa
08/11/2008, 00:10
me refiero a los de quitar "moscones" que se pongan a babear delante del coche.... :lol:

El primero que se iba a mojar sería yo, así que mejor que nadie se curre la ñapa o que la hagan en verano :roll:

kiko
08/11/2008, 08:49
dios mio q cosa mas bonita :shocking:

newtberti
18/11/2008, 11:48
Mirar que maravilla..............

[Only registered and activated users can see links] ... e-concept/ ([Only registered and activated users can see links])

[Only registered and activated users can see links] ... -45150.htm ([Only registered and activated users can see links])


Y unas fotillos para que babeeis............... :babeando:
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])


:babeando: Espero que os guste la mitad que a mi.............

pas-pas
18/11/2008, 12:24
Newberti, que ya hay un hilo abierto para esta noticia.

Te lo uno.

newtberti
18/11/2008, 12:28
Upps........ Lo siento....

glf87
18/11/2008, 17:49
es una preciosidad.

el CC me parece un modelo muy bonito de serie, además de ser muy agradecido a preparaciones estéticas (son varias las que han hecho que me quede más de una y dos veces pegado a la pantalla del ordenador).

pero esta ya es lo máximo. personalmente me tiene enamoraito perdioooooo :wub: :wub: , sobretodo ese diseño de llantas

Además de lo estético, del resto no va nada mal. buena preparación del motor con posibilidad de elección entre cochazo, pepino y "big molinillo", buenos frenos... buah, de todo.

resumiendo, quiero un bicho de estos :babeando:

byk7494
11/02/2009, 17:31
joder que clulada e coche,lo peor es el precio en cuanto va salir teneis idea

DLLRacing
11/02/2009, 19:00
buff!!!!!...guapisimo :alabanza: y las llantas le quedan que ni pintadas.Me gustaria verlo en blanco,seguro que se sale!

marcelomr
11/02/2009, 20:59
Pero que coche más bonito. :wohow:

Rumbo 2.0
13/02/2009, 15:31
Un coche realmente precioso. Lo único que no me acaba del CC son los pilotos, demasiado grandes para mi gusto, parecen de coche "americano"

byk7494
18/03/2009, 20:26
es precioso el proble va ser el precio creo jejejeje pero del resto da pena hasta mancharlo