PDA

Ver la Versión Completa : Direcção assistida eletrica Seat Leon de 2006



Seal30
04/06/2015, 03:31
Bom dia
Vamos se alguém me pode ajudar, um amigo meu tem um Seat Leon de 206 1.9 tdi de 105 cv com direcção assistida eléctrica,que está com um problema.
De manhã e apenas de manhã acende a lâmpada da direcção assistida,passado alguns kms ela apaga,já foi mudado o sensor de angulo mas o problema continua,alguma ideia do problema?
Obrigado

varoff
04/06/2015, 15:15
Tendrías que pasar diagnosis con vagcom y ver que fallos da,cando cambiasteis o sensor hicisteis el ajuste básico también con vagcom?

vih
04/06/2015, 15:37
deixoche aqui un pdf de que como se fai o axuste de dito sensor,[Only registered and activated users can see links] ,estiven a mirar por internet e din que o mais probable e que a bateria do carro este mal,aunque arranque a primeira non significa que esta ben,probade a poñer unha bateria de outro carro e asi descartades iso,un saudo

vih
04/06/2015, 16:04
deixote este enlace que son manuais de taller da vw 087 Servodireccion electrohidraulica.pdf ([Only registered and activated users can see links]) eu cando quero informacion descargo de aqui a informacion xa que teñen de tudo,un saudo

Seal30
06/06/2015, 02:43
Bom dia,a bateria é nova e a calibragem do sensor de ângulo foi feita manualmente,parece que o problema é que não memoriza o autocom informa que o problema é intermitente.

Seal30
06/06/2015, 02:54
deixote este enlace que son manuais de taller da vw 087 Servodireccion electrohidraulica.pdf ([Only registered and activated users can see links]) eu cando quero informacion descargo de aqui a informacion xa que teñen de tudo,un saudo

bom dia amigo não consigo baixar pede para confirmar o email,mas não diz onde.

vih
07/06/2015, 10:21
o unico que tes que facer e abrir unha conta (non se paga nada) desde enton podes descargar todo o que queiras,se non das feito avisame, eu fai tenpo me apuntai a paxina esa e des enton podo baixar todo o que queira,se algen do clube sabe como poñelo pois poñocho,un saudo